Oldalak

2014. július 26., szombat

2.

Hallottam, hogy kiabál utánam, de nem érdekelt.Futottam amíg ki nem fulladtam. Egy parkban voltam. Leűltem az egyik padra amikor valaki megkocogtatta a vállam.

Hátrafordultam és két szép szempárral találtam szembe magam. Annyira elbűvölő volt, hogy elfelejtettem válaszolni a kérdésére.
-Hahó! Hallasz?--kérdezte szép kék szemével.
-Tessék? Bocsi nem figyeltem.-Jöttem zavarba. Észrevette a zavaromat és felkuncogott.
-Szia az én nevem Louis.
-Szia. Elisabeth, de inkább csak Elis.-mosolyogtam önfeledten.
-Oké, Elis van kedved velünk játszani?-mutatott a hátam mögött lévő kis csapatra. Frizbiztek. Anyira ismerősek voltak, de semmiképp nem tudtam hova tenni.
-Rendben, de mennyi az idő?-csak nem fogom lekésni a koncertem.Ránézett az órájára és azt mondta:
-Fél 10. Miért?-kérdezte teljesen jogosan.
-Hát, mert lesz egy koncertem délben-szóltam mosolyogva.
-Mi az együttes neve?
-Summerrock.
-Jó neve van-Szólt elismerően.-Akkor jössz?
-Persze.-mondtam mosolyogva.Elindultunk. Sok minden kiderült róla. Például imádja a répákat, nagyon humoros és gyönyörű a mosolya.Amikor odaértünk abbahagyták a játszást.
-Fiúk ő itt Elis.Elis ő itt Zayn, Naill, Liam és Harry.-mutogatott végig a fiúkon.
-Szia.-szóltak kórusban a köszöntések. 
-Sziasztok.-mondtam zavartan. Öt totál helyes pasi, miért engem szúrt ki?
-Akarsz játszani?-kérdezte a göndör. Belenétem a szemébe és komolyan elkezdett remegni a lábam.
-Öhm....i-igen persze.-teljesen zavarba jöttem.A fiúk csak kuncogtak a zavaromon.
Elkezdődött a játék. Csapatokba rendeződtünk. Én Harryvel és Louisszal voltam a másikban meg a többiek. Harry nagyon jól tud játszani, Louis meg inkább csak szórakozott. Teljesen elbambultam Louis-on és nem vettem észre, hogy felém jön a frizbi. Elterültem a földön.
-A francba.-motyogtam magamnak. Persze a fiúk egyből odajöttek.
-Elis, jól vagy? Basszus vérzel-szólt Liam. Mindegyikük szemében aggódás volt.
-Persze jól vagyok.-odakaptam ahol fájt. Hát igen, tényleg véreztem. Megpróbáltam felállni, de elveszettem az egyensúlyom és elkezdtem zuhanni. Hirtelen két erős kéz fogott közre.
-Persze cica jól vagy.- felnéztem a 'megmentőmre'.A göndőrke volt. Olyan szépen mosolygott,kilátszódtak a gödröcskéi. 
-Igen jól vagyok köszönöm. Mennyi az idő?-hazudtam. A fejem majd szétrobbant és szédültem.
-Fél 12.
-Basszus már ott kéne lennem.-próbáltam kiszállni a kezeiből, de nem engedett.
-Hol is?-Kérdezte Harry.
-A koncertemen.
-Milyen koncert?-kérdezték a fiúk.
-Ja igen van egy bandám. Most lesz fellépésünk. Louis neked már mondtam.-néztem értetlenül rá.
-Ja igen Summerrock, ugye?-kérdezte mosolyogva.
-Aham, eltudnátok vinni?-néztem Harryre bociszemekkel.
-Hát persze, gyere.-Húzott fel magával.
-Hé,hé lassabban, nagyon fáj a fejem.-szóltam rá. Lassabra vette az iramot. Beültem a kocsijukba,elmondtam a címet és nekidőltem a üvegnek.Éreztem, hogy mindenki engem néz ezért lehunytam a szemem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése